Nieruchomości w Krakowie

0
Nieruchomości Kraków

Ludzie pracują całe życie, żeby postawić wymarzony dom lub nabyć upragnione mieszkanie. Czasami jednak ciężka praca to za mało, ponieważ rynek boleśnie weryfikuje możliwości finansowej potencjalnych klientów.

Jak prezentuje się rynek telekomunikacyjny w Polsce?

0
internet

63% rodzin – to właśnie tyle osób w Polsce posiada dostęp do internetu o wysokiej przepustowości. Z roku na rok widocznie się rozwija się. Urząd Komunikacji Elektronicznej przygotował raport, z którego dowiadujemy się: ile wart jest polski rynek telekomunikacyjny, ilu Polaków korzysta z internetu, ilu ma telefony komórkowe oraz o ile stopniała liczba użytkowników telefonów stacjonarnych. Są to najnowsze dane z roku 2019. Jesteście ciekawi? Koniecznie przeczytajcie ten artykuł.

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/rynek-telekomunikacyjny-w-polsce/ 

Ile osób w naszym kraju posiada dostęp do internetu?

W roku 2019 wartość rynku telekomunikacyjnego wyniosła o uwaga…. 39,6 mld zł. Oznacza to wzrost o 0,4 mld zł w stosunku do roku ubiegłego (2018). 

Obecnie ponad 54,8% gospodarstw domowych w Polsce korzysta z Internetu stacjonarnego. Jest to o 4% więcej niż w 2018 roku. W naszym kraju od kilku lat wzrasta liczba łączy o najwyższych przepustowościach.

Aż 75% gospodarstw domowych w Polsce posiada dostęp do internetu stacjonarnego  o prędkości minimum 30 Mb/s.

Co więcej ilość łączy stacjonarnych o szybkości minimum 100 Mb/s wyniósł w 2019 r. 50,4% w ogólnej liczbie łączy internetowych, czyli oznacza to, że był o prawie 8% wyższy, niż rok wcześniej (2018).

Polska z roku na rok opleciona jest coraz dłuższą siecią światłowodów. Jest to bardzo dobry znak. W 2018 roku sieć światłowodowa wydłużyła się o 1,5%  Na koniec 2019 r. długość sieci optycznej w Polsce wyniosła już 379 tys. km.

Epidemia COVID-19 zmieniła sposób myślenia wielu Polaków, dotyczący dostępu do internetu z uwagi na konieczność korzystania z pracy zdalnej czy e-learningu.

Internet stacjonarnie czy mobilnie?

W naszym kraju dostęp do sieci www miało w ubiegłym roku 16,2 mln osób. Z internetu mobilnego korzystała ponad połowa wszystkich użytkowników (jest to 52%). Nieznacznie (do 17,5%) zmalał odsetek osób, które korzystały z drugiego z najbardziej popularnych rodzajów dostępu – TVK modemu kablowego. Trzecie miejsce (11,2%) zajęła technologia xDSL, której udział spadł o 2,1%.

W ostatnich kilku latach następował systematyczny spadek ilości użytkowników telefonii komórkowej. W ubiegłym roku trend ten się został przełamany. Na koniec 2019 r. łączna liczba aktywnych kart SIM wyniosła 52,2 mln (o nieco ponad 1% więcej, niż w 2018 r.). Z roku na rok maleje jednak wartość rynku oraz liczba użytkowników telefonii stacjonarnej. W ubiegłym roku (2018) liczba abonentów telefonii stacjonarnej wyniosła już 3,5 mln osób.

Zobacz też: http://blogbiszopa.pl/karta-podatkowa-czym-jest-i-kto-moze-sie-na-nia-zdecydowac/ 

Światło i dźwięk w kinie domowym

0
Światło i dźwięk w kinie domowym

Efekt magii wielkiego ekranu nie wymaga już wycieczek do kina. Współczesna technologia zapewnia nam osiągnięcie podobnych wrażeń we własnych czterech ścianach. Teoretycznie wystarczy projektor, para głośników i kawałek białej ściany. Czy jednak na pewno?

Jak znaleźć się w centrum wydarzeń?

Mamy już wymarzony projektor, podłączamy go do posiadanego sprzętu muzycznego lub kupujemy amplituner z zestawem kolumn, pieczołowicie rozstawiamy wszystkie elementy, starając się za bardzo przy tej okazji nie zagracić mieszkania, włączamy i najczęściej w tym momencie pojawia się rozczarowanie. To, co warunkach demonstracyjnych, jeszcze w sklepie, oszałamiało przestrzennym dźwiękiem i cieszyło oczy feerią barw, teraz brzmi płasko i wygląda co najwyżej znośnie. Zostaliśmy oszukani? Ktoś podmienił sprzęt? Nic podobnego, jeżeli mielibyśmy wskazać jednego winnego, to byłoby nim… nasze mieszkanie.

Zacznijmy od dźwięku, a dokładniej mówiąc od rozszyfrowania cyfrowych określeń towarzyszących zestawom audio. 2.0 to po prostu dwie kolumny głośnikowe. Doskonale nadają się do słuchania muzyki, nie zapewnią jednak odpowiednich wrażeń podczas seansów filmowych. 2.1 to dodatkowo subwoofer wzmacniający tony niskie. Popularny zestaw 5.1 składa się z dwóch głośników przednich, głośnika centralnego, subwoofera i dwóch kolumn efektowych umieszczonych na tylnej ścianie. Tu już możemy mówić o konfiguracji pozwalającej osiągnąć szeroką, przestrzenną scenę. Możliwości na tym się nie kończą i na rynku znajdziemy wersje 7.1, czy też 9.1.4, gdzie ostatnia cyfra oznacza ilość głośników sufitowych. Warto jednak pamiętać, że niezależnie od tego, na jaki system się zdecydujemy, to kluczowe znaczenie będzie miało prawidłowe rozmieszczenie głośników.

Sposób na olśniewający obraz

Kino to przede wszystkim obraz, skupmy się więc na tym, by jego reprodukcja przynosiła jak najwięcej radości. Już na wstępie pomysł z wyświetlaniem filmów na ścianie należy odłożyć na bok. Nie chodzi nawet o to, że kolorowa, czy też nierówna powierzchnia zaburzy barwy i zniekształci obraz. Nawet w przypadku idealnie równej i białej ściany efekty będą niezadowalające i niewspółmiernie niskie do poniesionych kosztów związanych z zakupem sprzętu. To się po prostu nie opłaca — projektory kina domowego oferują bardzo wysoką jakość reprodukcji, ta jednak, by w pełni okazać swoje możliwości, wymaga odpowiedniej powierzchni. W warunkach domowych uzyskamy ją dzięki zastosowaniu ekranów projekcyjnych. Są one wykonane ze specjalnej tkaniny, która w odróżnieniu od ścian, gwarantuje kontrolowane warunki absorpcji i odbicia światła. 

Na rynku dostępny jest szeroki wybór ekranów zarówno mobilnych, korzystających ze stelaży, jak i stacjonarnych. Jeśli możemy sobie pozwolić na przeznaczenie jednego z pomieszczeń na salę kinową, to dobrym rozwiązaniem może się okazać ekran ramowy. Najczęściej jednak pokój, w którym oglądamy filmy pełni także inne funkcje, a w takim wypadku przydatna będzie możliwość zwinięcia ekranu. Możemy to zrobić ręcznie lub przy pomocy napędu elektrycznego. Nie ma obaw o zaburzenie estetyki wnętrza, ekrany zwijane mogą być wyposażone w estetyczne i trwałe kasety. Szukając ekranów warto zwrócić uwagę na ofertę dostępną pod adresem avpoint.pl. Znajdziemy tu nie tylko produkty o najwyższej jakości, ale też możemy liczyć na fachowe porady, które pozwolą na osiągnięcie najlepszych efektów.

Gdzie najlepiej wykorzystać reklamę w formie roll-up?

0
roll-up

Żyjemy w świecie reklamy. Każdego dnia stajemy z nią twarzą w twarz. Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklamy są roll-upy. Czym są? Roll-up to przenośna instalacja reklamowa. Dlaczego tak wiele firm wykorzystuje je w swoich celach? Lekka konstrukcja ze sztucznego tworzywa lub aluminium może być umieszczona zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, przekazuje wystarczającą ilość informacji, aby zachęcić potencjalnego klienta do zakupu lub skorzystania z usług. Gdzie są najczęściej wykorzystywane?

Gdzie można wykorzystać roll-up?

Roll-upy wyróżniają się wielofunkcyjnym zastosowaniem. Przyjrzyjmy się przykładom ich zastosowania. Są bardzo często stosowane podczas prezentacji biznesowych. Jakie to uczucie, kiedy przychodzimy na spotkanie i czujemy się jak w poważnej organizacji? Wysokiej jakości roll-up może pomóc stworzyć bardzo profesjonalną atmosferę. Czasem sam roll-up może wprowadzić nową świeżość i zmienić wrażenie, które mają osoby wchodzące do biura po raz pierwszy. Udział w targach lub dużej konferencji, na której będą również pracownicy innych firm lub potencjalni partnerzy? Umieszczenie roll-upa w widocznym miejscu może bardzo pomóc w promocji firmy. Roll-up może również „samodzielnie” sprzedawać. Najważniejsze jest, aby wykorzystać chwytliwy motyw i slogan, a żaden potencjalny kupujący nie będzie mógł przejść obok roll-up bez reakcji. Ponieważ roll-up ma głównie charakter informacyjny, może i powinien być używany jako „dodatek” w strefach i salonach sprzedaży. Stojak roll-up to także doskonały asystent konsultanta podczas wizualnej prezentacji podstawowych informacji o produktach i usługach firmy.

Jakie są największe zalety roll-up?

Roll-up cechuje się wieloma zaletami, które sprawiają, że jest jednym z najefektywniejszych nośników reklamowych. Podstawowa zaleta – wielofunkcyjność. Tak, jak opisaliśmy powyżej, roll-up to wierny towarzysz i pomocnik w wielu sytuacjach. Łatwość w montowaniu i demontażu rollów sprawia, że można go łatwo transportować, nawet za granicę. Sposób wykonania roll-upa umożliwia także zmianę prezentowanej treści. Stabilność i niezawodność konstrukcji dzięki wzmocnieniom i specjalnym mocowaniom zapewniają trwałość. Niewielka waga (nie więcej niż kilka kilogramów) to kolejna cecha, która udowadnia, że stojak roll-up to doskonała opcja na reklamę produktów. Reklama w formie roll-up to wygoda i sposób promocji w każdej sytuacji, ponieważ roll-up można wykorzystać na niemal każdym wydarzeniu biznesowym. Inwestycja w roll-up zawsze jest opłacalna.

A może druk fleksograficzny?

0
A może druk fleksograficzny

Obecnie do dyspozycji mamy wiele technik druku, ale na tle ich wszystkich wyróżnia się mocno fleksografia. Wynika to w dużej mierze z jej uniwersalności, ekonomii i wszechstronności. Coraz więcej branż decyduje się na wykorzystanie druku fleskograficznego, na czele z opakowaniową.

Gdy szybko potrzebujesz pieniędzy

0
Gdy szybko potrzebujesz pieniędzy

Wielu ludziom zdarzają się sytuacje, gdy potrzebują natychmiast od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Nie każdemu bank przyzna debet na karcie lub przyzna pożyczkę. Trzeba tu bowiem spełnić pewne warunki, jak choćby stały i pewny comiesięczny dochód, jak umowa o pracę, renta czy emerytura w odpowiedniej wysokości. Co jednak, jeśli ktoś pracuje np. na umowę zlecenie i nie jest wiarygodny dla banku? Wtedy mogą go poratować chwilówki bez bik.

Szczególne cechy tłumaczenia marketingowego i błędy tłumaczy

0
Szczególne cechy tłumaczenia marketingowego i błędy tłumaczy

Tłumaczenie materiałów marketingowych to temat o wiele bardziej śliski i niebezpieczny niż praca ze zwykłymi tłumaczeniami tron internetowych lub inne rodzaje tłumaczeń. Głównym problemem niedoświadczonego tłumacza materiałów marketingowych jest to, że znajomość języka obcego nie wystarczy do kompetentnego tłumaczenia marketingowego. Konieczne jest wyraźne uchwycenie grupy docelowej, do której skierowany jest przekaz reklamowy, i dostosowanie tekstu do ich potrzeb i preferencji. Przedstawiamy najczęstsze błędy w tłumaczeniach marketingowych.

Najczęstsze błędy w tłumaczeniach marketingowych

Pierwszym problemem w tłumaczeniach marketingowych jest dosłowne tłumaczenie tekstu. Teksty marketingowe mają za zadanie trafić do odbiorców, co jest niemożliwe przy dosłownym tłumaczeniu. Slogan reklamowy po przetłumaczeniu z jednego języka na drugi może mieć całkowicie inne znaczenie. Prawdopodobieństwo utraty radości ze sloganu reklamowego lub ukrytego przekazu jego autorów jest niezwykle duże. Ten problem dotyczy również tłumaczenia idiomów i kolokacji bez adaptacji. Przez dosłowne tłumaczenie nie tylko nie możemy osiągnąć głównego celu materiału marketingowego, ale wręcz możemy otrzymać przeciwny efekt – stworzyć materiał, który negatywnie wpłynie na odbiór oryginalnego przekazu reklamowego. Błędem tłumaczy jest tłumaczenie bez uwzględnienia cech kulturowych osób, do których jest skierowana wiadomość. Niektóre nieszkodliwe żarty lub ironia mogą być zabawne w jednym kręgu kulturowym i niesmaczne w innym. Dla przykładu wykorzystanie żartobliwych opinii ekspertów z USA na niektóre tematy może być niedopuszczalne w konserwatywnych krajach Wschodu. Materiały marketingowe tłumaczone bez zwracania uwagi na ich źródło i na konsumenta końcowego narażone są na ryzyko bycia bezużytecznymi i szkodliwymi – dlatego dobry tłumacz treści reklamowych powinien nie tylko dobrze znać język obcy, ale także mieć wiedzę o cechach kulturowych, narodowych i językowych osób, które będą czytać reklamę.

Znaki dobrze wykonanego tłumaczenia marketingowego

Spójrzmy na tę sytuację z odwrotnej strony. Jak wygląda dobry materiał reklamowy przetłumaczony przez doświadczonego profesjonalistę? Taki materiał powinien zostać przetłumaczony bez utraty znaczenia i dostosowany do wymagań grupy docelowej. Żarty, idiomy, slang lub dobrze znane wyrażenia muszą być dostosowane, lub zastąpione odpowiednikami z konkretnego języka. Przekaz zawarty w tekście źródłowym zostaje zachowany, ale jest przekazany w ten sam dyskretny sposób, jak zamierzali to zrobić autorzy. Kompetentne tłumaczenie materiałów marketingowych jest nie tylko skutecznym narzędziem komunikacji między twórcą treści a konsumentem, ale spełnia również swoją główną funkcję – reklamę produktu lub usług jego twórcy.

Działalność gospodarcza w Hiszpanii

0
Działalność gospodarcza w Hiszpanii

Coraz więcej Polaków decyduje się na rozpoczęcie działalności gospodarczej w Hiszpanii, wielu też zastanawia się nad przeniesieniem działalności, którą prowadzą w Polsce właśnie na Półwysep Iberyjski. Ten słoneczny kraj oprócz pięknych plaż i pysznej kuchni oferuje także wiele korzyści prowadzenia działalności gospodarczej w Hiszpanii.

Przedsiębiorcy chcący rozpocząć biznes w Hiszpanii mają duży wybór jeśli chodzi o możliwości wejścia na rynek. Najbardziej popularną formą prowadzenia działalności jest samozatrudnienie (tzw. autónomo) oraz działalność w formie spółki. Jednak przedsiębiorca posiadający firmę chociażby na terenie Polski ma również możliwość utworzenia oddziału (sucursal) lub przedstawicielstwa (agencia), które będą działać na terenie Hiszpanii.

Jak rozpocząć działalność w formie autónomo?

Proces rejestracji działalności jednoosobowej jest dość prosty i szybki, odbywa się w dwóch placówkach – Urzędzie Skarbowym (Agencia Estatal de Administración Tributaria) oraz hiszpańskim odpowiedniku ZUS (la Tesorería General de Seguridad Social). Rejestrację można opisać w kilku krokach, które przytaczamy poniżej:

Krok 1. Uzyskanie N.I.E. (Número de Identificación de Extranjero) w Komisariacie Policji za pomocą formularza EX-15.

Krok 2. Uzyskanie numeru ubezpieczenia społecznego (Número de Seguridad Social) w hiszpańskim odpowiedniku ZUS za pomocą formularza TA1.

Krok 3. Złożenie wniosku za pomocą formularza 036 lub 037 w Urzędzie Skarbowym.

Krok 4. Rejestracja w hiszpańskim systemie przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (RETA – Régimen Especial de Trabajadores Autónomos) za pomocą formularza TA0521/1.

Obywatele Unii Europejskiej nie muszą ubiegać się o kartę pobytu, ponieważ zgodnie z Dyrektywą 2004/38/WE wymóg ten zniesiono w 2007 roku. Natomiast przed przystąpieniem do rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej należy upewnić się czy w ramach danego zawodu konieczne jest uznanie posiadanych kwalifikacji w Hiszpanii (będzie to konieczne w przypadku m.in. adwokatów, lekarzy czy nauczycieli).

Autónomo mają obowiązek rozliczania się z podatku VAT (IVA – Impuesto sobre el Valor Añadido) oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (IRPF – Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas). Deklaracje podatkowe składa się co kwartał (w kwietniu, czerwcu, październiku i styczniu), ale należy pamiętać także o deklaracji rocznej. Ponadto przedsiębiorcy zobowiązani są do uiszczania składek na ubezpieczenie, które w pierwszych 12 miesiącach są stałe i wynoszą 60€ miesięcznie, następnie wzrastają proporcjonalnie do osiąganych dochodów.

Jak rozpocząć działalność w formie spółki?

W Hiszpanii najczęściej można spotkać się z następującymi rodzajami spółek:

– spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (SL – Sociedad Limitada),

– spółka akcyjna (SA – Sociedad Anónima),

– spółka jawna (Sociedad Colectiva),

– spółka komandytowa (Sociedad Comanditaria),

Najpopularniejszymi spośród wymienionych są spółka z.o.o. oraz spółka akcyjna, natomiast bardzo rzadko spotyka się spółki komandytowe. Rejestracja spółki oraz koszty z tym związane mogą różnić się w zależności od rodzaju spółki, jednak pewne elementy są wspólne.

Krok 1. Uzyskanie N.I.E. (Número de Identificación de Extranjero) w Komisariacie Policji za pomocą formularza EX-15.

Krok 2. Rejestracja nazwy w Rejestrze Handlowym (Registro Mercantil Central).

Krok 3. Uzyskanie tymczasowego N.I.F. (Número de Identificación Fiscal) w Urzędzie Skarbowym za pomocą formularza 036.

Krok 4. Otwarcie hiszpańskiego rachunku bankowego, na który wpłacony zostanie kapitał zakładowy (w przypadku spółki z.o.o. wynosi min. 3 000€, a w przypadku spółki akcyjnej – 60 000€).

Krok 5. Spisanie statutu spółki.

Krok 6. Podpisanie aktu założycielskiego w obecności hiszpańskiego notariusza.

Krok 7. Rejestracja spółki w Rejestrze Handlowym właściwym dla siedziby spółki.

Krok 8. Uzyskanie ostatecznego N.I.F. (Número de Identificación Fiscal).

Na etapie prowadzenia działalności, oprócz obowiązku odprowadzenia podatku VAT, należy uiszczać podatek od spółek (Impuesto de sociedades), który obciąża dochody uzyskane przez spółkę i wynosi co do zasady 25%.

Alternatywą dla zakładania nowej spółki jest utworzenie oddziału spółki już istniejącej. Należy jednak pamiętać, iż oddział nie posiada osobowości prawnej ani odrębnego kapitału, a za jego zobowiązania odpowiedzialność ponosi spółka-matka. Hiszpański oddział polskiej spółki musi spełniać wymogi przewidziane w prawie hiszpańskim i podobnie jak spółka podlega wpisowi do rejestru.

Jeszcze inną formą prowadzenia działalności jest spółka osobowa, za której zobowiązania odpowiadają wspólnicy (jest to odpowiedzialność nieograniczona, solidarna i subsydiarna).

Jeżeli są Państwo zainteresowani rozpoczęciem działalności gospodarczej w Hiszpanii, zachęcamy do skorzystania z usług polskojęzycznego adwokata, który pomoże Państwu dokonać wyboru odpowiedniej formy działalności oraz przeprowadzi procedurę rejestracji.

Copywriter – praca na etacie czy prowadzenie własnej działalności?

0
copywriter

Jest to zawód dla osób, które są świetnie zorganizowane i potrafią zmobilizować się do pracy. Ciężko jest czasami samemu narzucić sobie godziny pracy, jeżeli nie są one ściśle ustalone przez naszego pracodawcę. Bycie copywriter m jest to zajęcie, które może się opłacić i być świetnym dorobkiem do rodzinnego budżetu. Niezależnie jednak od tego, na jaką opcję się Zdecydujemy, prędzej czy później w głowie pojawi nam się pytanie dotyczące tego czy nie lepiej zarabiać na własny rachunek. Wówczas należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Jednym z ważniejszych jest sama kwestia zarobków. To właśnie jej przyjrzymy się dzisiaj z bliska. Ile zarabia copywriter na etacie, a ile ten pracujący na własny rachunek? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/copywriter-etat-czy-wlasna-firma/

Ile zarabia copywriter na etacie?

Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Postanowiliśmy sprawdzić Jednak Jak wygląda to przez portal OLX, na którym często publikowane są ogłoszenia dotyczące pracy copywriter. Płatny staż dla Junior co copywriter po angielsku na poziomie B2 w małym mieście jest to około 1000 do 1200 zł miesięcznie. Jest to stanowisko dla osoby początkującej, która będzie pracować w niepełnym wymiarze godzin. Nieco większym mieście, copywriter na pełen etat może liczyć na zarobki od 2500 zł do nawet 3000 zł. We Wrocławiu stawki te zaczynają się od 2800 zł do 4200 zł w skali miesiąca. Są one oczywiście podawane w kwocie brutto, a przy tak podawany jest to dla danych z OLX. Pojawiają się również większe wypłaty, jak i te mniejsze. Wszystko sprowadza się jednak do wielkości miasta, doświadczenia, wymiaru pracy oraz samego rozliczenia.

Ile jest w stanie zarobić copywriter na własnej działalności gospodarczej?

Przy niewielkich zarobkach, zakładanie własnej firmy niekoniecznie się opłaca. Wówczas możemy prowadzić działalność niezarejestrowana. Możliwości jest dużo. Najlepiej w tym celu udać się do specjalisty. Ten dokładnie wypisz je nam szczegółowe punkty, opłaty oraz wszystkie inne czynności. We właściwym mieszkaniu, możesz zarejestrować swoją firmę, wtedy odpadają ci koszta związane z wynajmem czy utrzymaniem lokalu. Pozostanie cię jednak sprzęt, a także pieczątka. Zamiast zatrudniać księgowego, możesz udać się na kurs oraz samodzielnie się rozliczać. Zamiast auta firmowego, Wystarczy że pozostaniesz przy swoim. Możesz uniknąć wystarczy jedynie trochę pokombinować.

Zobacz też: http://blogbiszopa.pl/ile-jest-w-stanie-zarobic-copywriter/

Myjka Karcher dla Twojej firmy – czy warto inwestować?

0
Myjka Karcher

Prowadzisz firmę? Jesteś więc przedsiębiorcą. Nieistotne, czy oferujesz usługi, czy zajmujesz się dystrybucją produktów. Musisz myśleć tak, jak każdy klient. Czy interesanci będą bić się o Twoją ofertę, gdy wizerunek działalności nie będzie dopracy pod każdym względem? Oczywiście, że nie. Warto więc zadbać o to, by w oczach klientów wyglądać jak prawdziwy profesjonalista i człowiek sukcesu. Jak to zrobić? Przede wszystkim dbając o to, jak klienci czują się podczas spotkań w Twoim obiekcie. Im lepsze jest ich samopoczucie, tym większe prawdopodobieństwo, że będą chcieli sfinalizować ofertę.

Czystość i higiena miejsca pracy oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie realizacji założeń to podstawa. Jak jednak o to zadbać? Jedną z najlepszych inwestycji jest przede wszystkim myjka Karcher, która gwarantuje doskonałe rezultaty dla Twojej działalności. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat? Jesteś w doskonałym miejscu. Sprawdź, co przygotowaliśmy z myślą o Twoich potrzebach.

Karcher do samochodów

Chyba każdy doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że czysty i zadbany samochód to podstawa. Myjka Karcher to natomiast najlepsze narzędzie, które pozwala na utrzymanie czystości na odpowiednim poziomie. Dzięki niej nie musimy regularnie odwiedzać myjni samochodowej, co bez wątpienia nie należy do najtańszych rozwiązań, gdy chcemy, by nasz pojazd prezentował się na co dzień w sposób elegancki.

Czyszczenie hal, magazynów i pomieszczeń wielkometrażowych

Przejdźmy do najtrudniejszego aspektu, gdy chodzi o zachowanie czystości w miejscu pracy. Czyszczenie wielkometrażowych magazynów, hal i innych obiektów, które mogą sprawiać pewne trudności. Myjka Karcher poradzi sobie z nimi doskonale, ponieważ gwarantuje dynamikę pracy i niezwykłą efektywność. Chcesz się o tym przekonać? Pamiętaj, że możesz wypożyczyć takie urządzenia i przekonać się, że inwestycja będzie jednak o wiele lepszą decyzją.

Czysty podjazd, taras, a nawet elewacja

Co prawda, nie każda elewacja nadaje się do tego, by czyścić ją przy pomocy takich urządzeń jak myjka Karcher, lecz na pewno wiele osób skorzysta z jej pomocy podczas utrzymywania czystości budynku. Coraz częściej dochodzi do tego, że nowoczesne biurowce decydują się na wyłożenie dolnej części obiektu płytami imitującymi kamień naturalny i na zastosowanie dużej ilości przeszkleń. Myjka Karcher w takich sytuacjach będzie niezawodnym narzędziem pozwalającym na utrzymanie czystości. Do tego należy dodać podjazdy, parkingi i tarasy wypoczynkowe dla pracowników.

Przeczytaj też